tisdag 24 september 2013

Bättre sömn

Jag hoppas på att få sova bättre i natt och slippa tankarna som brukar smyga sig på i vargtimmen. Nog är det väl själva sjutton att det ska vara så! 
Jag glömde förresten fråga E i dag om läkarens namn så att jag kan slå honom en signal nu när han aldrig ringde mig. Skulle vilja veta hur de planerar det hela framöver.

Es samtalskontakt på psyket sade till E innan vi for utomlands att när vi var tillbaka från Turkiet så skulle hon bjuda henne på fika. 
I går berättade min dotter att så hade skett! De hade varit på ett cafe här i stan och E fick välja vad hon ville. Det hör nog inte till vanligheten kan jag ju säga att en personal ifrån psykiatrin bjuder på fika. Hon kanske inte är så tokig ändå och E gillar henne i alla fall, vilket är det viktigaste!

På torsdag ska jag träffa en person från råd och stöd och prata lite om E, det som har varit och vad som ska ske sedan. De tänker göra nya neurologiska utredningar på vår dotter - inte i höst med tanke på att E brukar bli låg vid den årstiden. Men i vår kör de nog igång med utredningarna!



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...