torsdag 26 september 2013

Möte

Talade med dottern som inte tror att det blir något med tegs behandlingshem eller vågen för hennes del. Hon har i och för sig inget hört men de ska ha ett möte om några veckor. Kanske kan jag vara med då, vi får se! 
Läkarens namn hade hon inte fått tag i men skulle fråga nästa gång hon träffar sin samtalskontakt eller den som var med henne på mötet.

Jag berättade för E att jag tycker att det är bra om jag får vara involverad i vad som händer och i hur hon mår eftersom det är jobbigare att inte veta än att veta. På något sätt så är det så! Sanningen och vetskapen är alltid tung men ovissheten är tyngre och när vi inget vet så kan vi inte heller hjälpa henne. OM hon vill ha hjälp..... då får hon den. Av oss föräldrar i alla fall! 
Bara alla håller sig till sanningen!




När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...