måndag 2 september 2013

Operation

Klev upp före sex i morse och följde med A till sjukhuset där hon skulle vara klockan 07. Klockan 08.00 fick hon åka iväg till operationen. Jag tror hon var lite nervös och vem skulle inte vara det....
Jag traskade ned på stan, handlade lite käk och tog bussen hem till jyckarna, som hade protesterat med att göra en gigantisk pöl inomhus. Skönt att det bara var en i alla fall! 

Tar en svängom med snabeldraken i väntan på att A ska vakna upp, piggna på sig och slå mig en signal. Åååh jag hoppas att allting har gått bra!! 

Vi tittar på ett boende utomlands! Funderar på att köpa oss en lägenhet i endera Side eller på solkusten i framtiden. Där vi kan vistas under sommarmånaderna, påskar osv och när vi inte är där så tänker vi hyra ut lägenheten till vänner och bekanta.

Uppdatering: A ringde och berättade att operationen hade gått bra och att hon hade fått behålla båda äggstockarna samt livmodern och endast en del av äggledaren togs. Nu ska jag och hennes mamma snart åka upp dit igen och förmodligen så får hon komma hem redan i kväll. Skönt!

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...