måndag 30 september 2013

Vilken pärs

Tog mig i väg till tandläkaren med värsta hjärtklappningen och darrig i benen. Men jag for och jag är hemma igen med en galen huvudvärk av all spänning.
Tandläkaren var jättebra och jag hade inga hål! Men däremot så måste jag ha sex kronor i övre käke till framtänderna. De var helt utnötta och hade typ ingen emalj kvar. Jag vet ju det för det är därför de ser ut som de gör. 
Det blir en dyr smäll men mina föräldrar är sjyssta och betalar hela kalaset åt mig och så går staten in och betalar en summa. 
När allting är klart så kanske jag äntligen kan le på kort där mina tänder syns utan att skämmas. 

E messade och ville ha hämtning hos sin syster så vi ska ge oss i väg strax.


 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...