onsdag 11 december 2013

Birkan Tore

Jag tror på det mediala sedan ett antal år tillbaka och i dag fick jag ställa en fråga till Birkan Tore, som kanske en del av er vet vem han är. Ett mycket duktigt medium som medverkar i bland annat det okända på teve.
Jag ställde honom en fråga om min dotter och hans svar blev följande:
She needs help and not sure if there's a professional working with her but I see either getting a therapist, changing the one or changing the method. Your daughter is a very smart and intuitive girl.

Han har så rätt! Hon ska ju byta metod och hon är en smart tjej så det var ett klockrent svar med andra ord! 

 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...