måndag 16 december 2013

Illamående!

Jag blir inte klok på det här men några mornar ( dock inte på raken ) så har jag blivit tvärt illamående i samband med och efter frukosten. Det är så jobbigt! Denna morgon var inget undantag och jag blir alldeles svag i kroppen och riktigt matt. Vanligtvis så går det över efter en stund men nu har det suttit i någon timme. Tog mig en promenad ändå med hundarna i den klara luften. 
Kanske hänger det ihop med att jag äter ägg till frukost så jag tänkte att jag skulle testa att äta något annat ett tag och hoppas på att jag slutar bli så där äckligt illamående. Kan tillägga att jag är inte på smällen ;-). 

Pratade nyligen med J och mitt barnbarn! Lillan var så förkyld i dag att hon inte skulle fara till dagis utan kommer hit och myser med mig under dagen. Så hämtar mamma henne efter plugget!
Vi ska nog få det trevligt!



 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...