onsdag 18 december 2013

Inga problem!

Jag har nu fått lite klarhet i det här med råd och stöd och deras eventuella utredningar och det ska inte vara några som helst problem. De vill bara ha direktiv ifrån psykiatrin om vilka utredningar som ska göras.

Det är något vajsel med min blogg verkar det som då inlägg inte syns som de ska men jag hoppas att det går till sig snart. 
Har för övrigt mailat verksamhetschefen igen på psykiatrin om vad vi föräldrar önskar för utredningar för vår dotter. Es samtalskontakt inom psykiatrin går det ju inte att prata med eftersom hon inte vill ha någon kontakt med oss föräldrar. Personalen på boendet kan vi inte heller prata med eftersom de tycks ha fått munkavel på sig och ja då återstår bara chefen på psykiatrin. Vi hoppas på henne!

Nu tänkte jag bjussa på lite bilder och musikvideos för er läsare! Gary Moore var en ruskigt duktig sångare så håll till godo!













Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...