tisdag 10 december 2013

Juletider

Nu när julen närmar sig med stormsteg så funderar jag på det här med kläder och klappar. Jag tittar runt på internet och blir så sugen på både det ena och det andra. Många nätbutiker har otroligt fina kläder och Nelly är en av dem som saluför väldigt läckra plagg. Jag kan finna kläder både till mig själv och flickorna som jag tror att de skulle tycka om. 

Här kommer ni till Nelly 

Kläder har egentligen aldrig varit prio 1 för min del under årens lopp men i takt med att jag blir äldre och klokare ( host ), så kan jag känna att jag har ändrat syn på det där.  Det finns mycket fint som jag vill ha och gärna lite modernt och moget mellan varven.

T behöver nya byxor och trosor berättade hennes mamma och E har önskat pengar till kläder som hon har funnit på internet. Tydligen så var de ganska så dyra som jag förstod det på dotra mi.

Själv ska jag nog hitta mig något lagom till nyår! 



 




När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...