torsdag 5 december 2013

Samtal och mail!

Jag pratade med E i kväll och nämnde det här med vågen som det heter. I tron att hennes samtalskontakt som hon träffade i dag hade tagit upp det med E. Men det hade hon inte....
Hur som helst så kan nog E tänka sig det eller som hon sade: Kanske!

Sedan så mailade jag verksamhetschefen som jag och Es pappa träffade i förra veckan och berättade om vad socialsekreteraren hade fått höra av Es samtalskontakt. Att det därför inte blev någon nätverksträff!
Får se om hon tar tag i den saken! Det är inte okey att neka att medverka även om hon säkert gör som hon vill. Men att styra på det där sättet är så fel...

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...