tisdag 17 december 2013

Värmande kommentar

Jag fick ytterligare en sådan fin kommentar som värmde enormt mycket och gjorde mig så glad. Tack!
Jag delar med mig av den så ni förstår hur glad man kan bli:
  
Jag tycker att du är så fantastisk, sjuk dotter sjuka föräldrar , du är värld all eloge . Läser dina inlägg , och skickar ljus och healing till dig.Jag tänker mycket på dig, och ditt liv. All styrka och styrke kramar till dig.Du starka fantastiska människa.

Det som har varit så jobbigt det här året som har gått är all den ovisshet jag har levt i. Ovissheten om mina föräldrar ska insjukna mer, ovissheten om E ska göra ett nytt försök att ta sitt liv, ovissheten om hon ska få hjälp för sitt självskadebeteende.....Det har varit enormt betungande måste jag säga!

Jag är enormt tacksam för det stöd jag har fått i min vän M. Tack för alla gånger du har bjudit ut mig på goda middagar och pubbesök här i stan. 
Tack också till B för att du inte ger upp när jag är dålig på att själv höra av mig utan ringer och slänger i väg ett chattmeddelande emellanåt.

Jag hoppas innerligt att 2014 ska bli ett ljusare år för oss alla! Där det är glädje och skratt mer än vad där är sorg och tårar. Gudarna ska veta att jag har gråtit nog för att fylla en sjö.

 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...