fredag 12 maj 2017

Satans Piller

Ja det var som jag misstänkte förstås fick jag veta av dotra mi! Pilleröverdos men förhoppningsvis inte så hemskt många tabletter för hon är nu på psykavdelningen och alltså utskriven från mava, tack och lov. Jag känner i detta nu ett raseri utöver något annat! Ilska för att hon har den här tillgången till tabletter både lugnande, sömnmedicin och ep medicinerna. Ilska för att hon gör sig själv illa gång på gång och sorg över att hon ska må så dåligt att hon måste stoppa i sig dem här tabletterna. Ett rop på hjälp är det här men tänk om hon inte hinner ringa efter hjälp.....tänk om...jag vill inte behöva gå på min dotters begravning...

Kan tillägga att jag har mailat detta till journalisten som tyckte det var bra att hon fick vetskap om vad som har nu hänt igen.
Fick dessutom ytterligare ett samtal ifrån kuratorn på sjukhuset som ville berätta att det blir ett nytt möte i slutet på maj men hon var noga med att poängtera att jag inte fick säga något till min dotter om mötet utan att det skulle hennes samtalskontakt få berätta på måndag när dem ska ses. Varför vet jag inte även om jag så klart undrar över orsaken till att jag som mamma till E inte får tala med henne om detta.



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...